in PROJEKTY

O ceně a o slevě: cenotvorba pro hodný kluky a holky

Vždycky záleží, co nabízíte, komu to nabízíte, kdy mu to zrovna nabízíte, ale cena je přece základ marketingového mixu…

Když si řeknete 2.000,- za den: „Mám kamaráda, co mi to vyfotí zadarmo.“

Když si řeknete 5.000,- za den: „To máš šest zakázek za měsíc a to je 30 tisíc!“

Když si řeknete 10.000,- za den: „To si jako říkáš tisíc korun na hodinu? To jdu dělat okamžitě to, co ty…“

Když si řeknete 15.000,- za den: „To já vydělám za měsíc, děláte si srandu? Pěkná zlodějina, že se nestydíte!“

Když si řeknete 25.000,- za den: „To je sice dražší, ale znamená to, že to snad bude dobrý.“

Když si řeknete 40.000,- za den: „Skvělá nabídka, to tak odpovídá, to bude skvělý, pojďme se domluvit.“

Když si řeknete 80.000,- za den: „Děkujeme, že jsme mohli mít toho nejlepšího a výsledek tomu odpovídá!“

Když si řeknete 120.000,- za den a víc: „Podívejte se, mohli jsme (si dovolit) mít toho nejlepšího…!“

A sleva? Tu přece doufám nikomu nedáváte…